cafu Kommer fredag og blir til mandag. Dette blir stas!...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Clutch Jeg og Simen kommer lørdag og blir til søndag 🙂You have to Log In or Sign Up to see the full post
eirikborud Kommer fredag. Blir optimal balanse, helstengt hod...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Bottolini Stiller ikke uklar til start på etapperitt fra fre...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Perri Jeg kommer, selvsagt, fredag, og hjem søndag....You have to Log In or Sign Up to see the full post
Rufs Usikker på om Vidar får kommet seg inn å svart før...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Rasstana Kommer fredag ettermiddag. Søndag kveld blir enorm...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Sjuremann Jeg har dessverre ikke anledning til å delta på år...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Rufs Sjuremann Det var synd men lykke til med kampene iYou have to Log In or Sign Up to see the full post
Vidar Hei😃 Kommer på fredag og blir til det går et tog h...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Totti Stiller fra sent fredag til mandag :-) Melder nærYou have to Log In or Sign Up to see the full post
cafu Du verden som jeg gleder meg. Det er tirsdag morge...You have to Log In or Sign Up to see the full post
RicardoKaka Du verden for et komplett kaos det er her nå. 37 f...You have to Log In or Sign Up to see the full post
CSK Godt nyttår, godtfolk! Jeg kommer fredag. Blir ti...You have to Log In or Sign Up to see the full post
JayJay CSK Tenker vi sier mandag jeg...... Trenger noen tYou have to Log In or Sign Up to see the full post
Vetle Gleder meg til å høre om vertens eskapader i sin e...You have to Log In or Sign Up to see the full post