Rufs Ingen endringer etter FW da Muehlegg soper gulvet ...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Rufs Etter LBL 1 RASSTANA II 848 2 Selma 847 3 Kaka 84You have to Log In or Sign Up to see the full post
Rufs Etter Romandie er det ingen endringer i teten 1 R...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Rufs Etter Eschborn 1 RASSTANA II 848 2 Selma 847 3 DrYou have to Log In or Sign Up to see the full post
JayJay Rufs Mike the Bike og Ighli melder Lillehammer og You have to Log In or Sign Up to see the full post
Rufs Grattis til Mikethebike med gult 1 Dr. Mikethebik...You have to Log In or Sign Up to see the full post
JayJay Et forslag: Siden Luton mot alle odds rykket opp t...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Perri Jeg tror ingen har motforestillinger til at lagene...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Rufs Oppdatert etter Crit Møkk Rasstana i gult igjen, ...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Hayen Ja ja godt å ha 2 lag på øvre halvdel. Men det er ...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Totti Gratulere med gult i denne omgang og førstemann ov...You have to Log In or Sign Up to see the full post
JayJay Totti Jeg kan vedde i mot, for jeg tipper det fortYou have to Log In or Sign Up to see the full post
Totti JayJay Deal :-) 50 lag over 1000 poeng, eller du tYou have to Log In or Sign Up to see the full post
RicardoKaka Gleder meg til Lillestrøm 2024. Tass eller dass....You have to Log In or Sign Up to see the full post
Rufs Oppdatert etter TdS Ny mann i tet etter TdS. Grat...You have to Log In or Sign Up to see the full post
Rufs Oppdatert etter TdF eller hva det nå enn heter. DYou have to Log In or Sign Up to see the full post